ArtVilnius'20

Eglė Gineitytė
Tapyba
Nuo pat vaikystės žiūriu į Antano Samuolio „Geltoną Moterį“. Atsimenu pradžioje tamsiaodį,
niūrų veidą ir ryškaus geltonumo drabužį, vėliau sėdėjimo pozą, siluetą, kambarį, raudonas
gladioles. Dar vėliau – nuovargis ir viskas, kas yra Tapyba – spalva, šviesa ir išgyvenimas.
Kartą, priartėjusi prie pat drobės, pamačiau Mėlynumą ir vos įžiūrimą plaštakos žymę
juoduose plaukuose. Susijaudinau iki ašarų – lyg man vienai tai pamatyti būtų skirta...
Prisisvajojusi apie mėlynas abstrakcijas, su Samuolio Moterimi sugrįžtu prie figūros
vaizdavimo ir siužeto. Kuriu galbūt nebūtą meilės istoriją apie du brolius ir moterį Stasę.

THE ROOM galerijos ekspozicijos ArtVilnius’20 mugėje architektė Audronė Kondratienė.